Monday 31 March 2014

Scan Jantina Baby

Alhamdulillah sikit lagi nak masuk trimester ketiga.
Rasa sekejap je masa berlalu.
Hari ni usia kandungan dah 23 minggu.
Bila dah cecah 20 minggu biasalah, 
keterujaan nak tahu jantina tu tiba-tiba up sket..
Bukan apa senang nanti nak buat preparation.
Nak-nak yang macam aku ni,
kalau shopping barang baby asyik nak ambik yg pink sajo.
Tak pink purple.
Kalau baby boy kan kesian dia..tak pepasal jambu.
Aku sebenarnya tak kisah, girl pun ok.
Ramai sket geng aku nanti.hehe..

Masa Qaseh aku scan dekat Klinik Balqis, Kota Bharu.
Kali ni nak try dekat Klinik An-Nur Kubang Kerian.
Ini suggestion member2 yang dah penah scan kat sinila.
Aku scan 2D saje.
Aku tak teringin sangat yg 4D semua tu, macam takut je tgk, gambar berkerutu..better 2D kot..haha
2D pom dah nampak,
Timer kasih sudi tunjukkan kemaluan mu itu.

Oleh kerana pengalaman lalu gambar scan kakak Qaseh telah hilang, sangat cuai ibumu ini..huhu
maka ibu membuat keputusan untuk tempek gambarmu dlm blog ibu.
Komfom xhilang dh..hehe.
Dulu masa kakak ibu xde blog. Sian kakak. Tak de gambar masa dalam perut..


Nampak tak jantina ape?
Part yg doc tanda XY..
Aku mula2 tgk pun xpaham.
Maklumlah kita bukan pakar O&G.
Berat masa ni 491g.
119 day to go..
waa lamanya...
Doakan aku sihat2 aje & Selamat melahirkan...

3 comments:

mamaeila abdullah said...

peeewwwittttt

qasehuteq said...

Witwitwittt...bila nk update blog boh..brabuk dh tuuu

mamaeila abdullah said...

entahh ler...cerita ade sesangat...mood nk menaip tu...malas...