Showing posts with label family. Show all posts
Showing posts with label family. Show all posts

Sunday, 4 October 2015

SHORT VACAY : SUDARA BEACH RESORT

Just one night stay.
Tapi happy jugak sekali sekala ubah rutin harian.
Bangun tidur, pergi kerja, balik kerja, tidur.
Itulah rutin hari-hari.


Sudara Beach Resort not bad.
Kita bagi 3 bintang.
Pool dia besar xdelah crowded sangat.
Bolehla lepas budak2 main.



View bilik kami.
Boleh pilih nak view mana.
Ada seaview, pool view, garden view, macam-macamlah.

Yang thorbaik tentulah seaview.
2 in 1.
Kat depan pool view kat belakang sea view.






Cuma pantai xde lah lawa sangat.
So so je.
















Itu saje cerita cuti-cuti cinta.
Sekian...

Tuesday, 12 May 2015

Wedding Jihah dan Apis

Assalamualaikum...hai..helloo..hoho...hihi..
Testing jari jemari yg dah lama xmenari dekat entry post.
Walau dah basi ade aku kesah nak post jugak.
Wedding anak fruit (sila translate).


Majlis Akad Nikah 13 Mac 2015.

Walau pelbagai halangan akhirnya bersatu jua...cewwahhh.


Terasa kebersalahan pulak tolong pakaikan veil.
iolls xtahu cane nak pakai.
Patutla nampak pelik kan..haha..






Majlis Bersanding 14 Mac 2015.





Majlis Bertandang 21 Mac 2015.
Felda Jenderak Selatan, Pahang.














Semoga berbahagia ke akhir hayat.
Tabah menjalani liku-liku alam rumahtangga yang kadang-kadang manis kadang-kadang mashamm... :p


Wednesday, 28 May 2014

Family Day: Perdana Beach Resort

Family day ni hari sabtu lepas.
Buat dekat Perdana Beach Resort, Pantai Cahaya Bulan.
Kali pertama join office punya family day.
Anti sosial sangat.
Bukan ape aku biasa hari minggu lebih suka balik kampung.
Berfamily day dengan family sendiri lebih seronok dari berfamily day dengan office..hikhik..
Tahun ni tetiba terasa nak pergi, maka terpergilah.
Tahun depan?
In sha Allah..

Kasmawati dengan gadis-gadisnya.

Kasmawati, Puan Amni dan Eila.
Gedikss..

Kasmawati & Kak su.

Baba dan kakak.

Matahari yang memancar panas cengceng...

Game boling padang.

Game kanak-kanak ribena.
Bawa bola pingpong dalam sudu.
Berbaju pink, anak sapolah tu kan kak eila
Semangat, panggil pun xtoleh takut jatuh bola.

Baba pun ambik port.

Terompah gergasi.


Aktiviti riadah yang ada kat Perdana Resort.
Dah puas aku pikir apa orang panggil ek?
cycling??boat cycling??
RM12 untuk 30 minit.





Family day yang biase2 je.
Xdelah happening sangat.
Dahla TV 40 inci pun xdapat.
Motif utama kot join...hehehe