Thursday, 13 March 2014

D.I.Y: Jahitan manik dan labuci

Ni gambar lama dalam phone.
Dari menyemak baik aku tepek kat sini.
Mana tau kalau2 ade yg tgh mencari inspirasi nak jahit baju raya.
Raya kan dah xlama.
Lagi 4 bulan.
Dup dap dup berdebar den nanti cemano nak push baby...
Korang sonokla bleh makan ketupat rendang, aku ntah2 dalam labour room masa tu..sobs..sobs...


Ok.. ni antara jahitan bunga labuci yg paling senang & paling sesuai utk org yg pemalas tp nk nmpk vogue mcm aku.Hehe..
Serius senang...sambil baring je blh buat.



Yang ni kat dada.



walaupun nampak huru hara di situ.
Ade aku kesah...hehe...

3 comments:

embun suchi said...

ore ado patak siput comey la wat gano2 pun.
macam comel jewww baju kale meyah tu.

cikji said...

Ketipnyooo dio. Klu vi kokre xtau jd begapo lahm hikhik

qasehuteq said...

Bim: patat siput sedut ko guano.memam comamla, baju umbim ke tu.
Nik: bulihla udos2 byk2 xleh..,nik kretip jgk, main nge budok.teq xpandai.