Monday 15 July 2013

The Winners : Giveaway Miles2urdoor

Aku tak percaya cintaaaaa...
Aku tak percaya cintaaaaa...
Aku tak percaya c.i.n.t.a.
Liyana Jasmay yang tak percaya.
Tapi i percaya sangat.

Terujanyaaaaaaa.


Nampak tak nama sape yang menang giveaway ni???
No. 1 uolllsssss....
Kali kedua aku menyertai giveaway.
Alhamdulillah rezeki di bulan ramadhan.


Nanti dapatlah pakai telekung baru masa Solat Sunat Hari Raya.
Terima kasih kepada miles2urdoor kerana bagi kita peluang untuk merasa sembahyang dengan telekung Nurcinta.
Jom tengok apa kelebihan telekung ni.
Mana tahu kot2 korang berminat.


Semoga segala amal ibadat yang saya lakukan dengan telekung itu nanti saudara/saudari turut mendapat sahamnya. Aminn.

1 comment:

embunsuchi said...

serunaknya. bertuah puan uteq di bulan ramadhan al mubarak ini.