Thursday, 8 November 2012

Holiday

Arini ari last keje. 
Macam xsabau-sabau nak tunggu minggu depan.
Yahuuuuuuu...kenapa eksaited sangat ni.....
Harusla cuti bersambung kan..11,12 Keputeraan Sultan Muhamad V, 13 deepavali vanakam, 14 sendiri apply dan 15 satu muharam detik permulaan...

Tapi xde plan langsung nk bercuti kat mane...
agak-agak kat mane best??

Paghissss???

bukan yang ni..


haa kat cini...dalam mimpi bole la kot..

ke nak pi legoland??


mesti crowded gile time cuti sekolah kan...
cehh..bajet gile nk kite sorang je main kat cini..

ke The Lost World of Tambun??


sama jugak crowdednye..tapi asenye tak secrowded legoland kot sebab kat cini dh lama bukak.
mesti orang pun dh xseeksaited nk g legoland.kan??
 tapi bagi yg blum pernah sampai macam aku ni tgk gmbar pun dh rase mcm nk terloncat...why??
tgklah sendiri...best kennnnnsss..




dan yang paling penting harga tiketnye..berbaloi-baloi dari legoland..


Hubby pon aku dah ayat dah...

"Jomla bawak anak jalan-jalan..Sian anak pagi hantar kat babysitter, petang ambik, sampai rumah je masuk terus tutup pagar. Xde life langsung..Hari-hari benda sama jerk..Xkesian kat anak ke..

Cehhhh..baik punye padahal mak yang terlebih....hahahaa...

Punyerlah banyak plan....Entah-entah bercuti kat rumah je. :(...



2 comments:

QASEH said...

dtg tganu... byk tmpt best.. <3
have a mabeles holiday :)

qasehuteq said...

salam perkenalan qaseh. sama macam nama anak kite :)
kat terengganu kat mane pling best?rekemen sket.hehe