Wednesday 8 January 2014

SF Beauty Mengandungi Merkuri


Dulu aku pernah share pengalaman aku guna Sf Beauty
So hari ni aku rasa bertanggungjawab jugakla nak share ngan korang yang aku dah stop guna produk ni since aku terbaca dekat akhbar tentang larangan menggunakan produk ni kerana mengandungi merkuri...

Habislah muka ku.
Dah 3 set kot aku pakai.
Kenapa kejam sangat baru nak bongkar.
Selalu je macam ni,
bila orang dah syok pakai barulah keluar itu tak boleh ini tak boleh.
Apa pun tak boleh...pening arrr...
Kenapa awal2 lagi tak stop je penjualan produk ni.

Mula-mula dengar tu macam tak percaya.
Tapi bila cek dengan farmasi memang betul la.
Kalau korang nak cek boleh cek kat sini
Minta maaf kalau ade yang dah cuba produk ni
 lepas baca entri aku dulu.
Jangan salahkan ku salahkan SF Beauty punya tokei ok..

Bila dah stop guna produk ni habislah segala jenis jerawat naik.
Aku dah tak idea nak tepek produk ape.
Aku dah malas sangat.
Takut kang tengah syok pakai tiba2 ade keluar tak bleh pakai pulak dah...
Produk ape ek selamat sket??


No comments: