Wednesday, 22 July 2015

Aidilfitri 2015

Selamat Hari Raya semua.
Masih dalam mood raya maka cepat-cepatlah post gambar raya.
Sebelum xde mood, langsung xtepek gambar raya dalam blog.

Raya ni tema hijau.
Tahun ke 5 beraya sebagai isteri.
Maka dah 5 tahun baju bertema..hehehe

Tahun pertama tema putih.
Tahun kedua tema purple.
Tahun ketiga tema hijau muda.
Tahun keempat tema peach.
Tahun kelima hijau balik.

So, tahun keenam tema ape yek??
In sha Allah kalau dipanjangkan umur....



Macam biasa raya pertama rumah mertua.
Menantu solehah memang cenggini...hihi...


Bukan mudah ye nak bergambar dengan anak-anak..
Tapi kita kena gigih.


Masih tiada mood.
Bolehlah dari xde.
Selamat Hari Jadi Qasyah Aryan.
Sekejap je masa berlalu.
Dah setahun anak ibu.
Masih sama, xboleh berjalan lagi.
Takpe slow2 ye..
Disebabkan hari jadi adik jatuh di hari raya, maka xde majlis potong2 kek.
Kita makan je biskut ketupat dan lemang..
Kalau beli kek pun adik xmakan jugek kan...


Kakak on je kalau nak selfie.


Bersama mertua dan ipar duai.


Bapak borek anak hujan rintik-rintik.



Last skali gambar raya kami.
Itu saja cerita raya..tadaa.....
Maaf zahir batin yea....

4 comments:

eila abdullah said...

gano kembang molek tu baju qaseh...masuk angin ko...

qasehuteq said...

masuk angin keluar asap

Azalea Diana said...

Semua hijau cantik 😍😍😍

Azalea Diana said...

Semua hijau cantik 😍😍😍