Thursday 28 August 2014

Online shopping mudah tapi???

Ok meh kita sambung tajuk.
Mudah tapi menyakitkan hati betol.
Bila tgk kt fb ramai share ada sale kat fabulousmom, aku insan yg lemah ni pun terbelilah 2, 3 jenis barang.
Padahal sblm ni xpenah bli brg kt sini. Kira first timela.
Biasalah dlm tempoh berpantang nk kuar shopping xblh jd semua keperluan online jela kan.

Bila dh order dan siap buat payment semua dapatlah verification email yg mengatakan pihak diorang dh terima payment yg aku buat dan order akan diproses bila payment diterima.
Aku order hari kamis.
Dan hari ini dah kamis skali lg.
Seminggu kot tunggu.
Aku email tnya status order pn xberbalas.
Aku bukan penyabar sgt orngnye ye.
Harap maaf kali pertama dan terakhir aku shopping kat sini.

Aku pling suka shopping kat nile.com.
Kalau kita buat payment b4 11a.m,
comfirm keesokannya brg tu sampai.
So, kalau korang nk online shopping dgn gumbira pegilah dkt nile.com.
Dah la semua brng murah..


Nasib baik ada ustakjah tlg cool down kan.
Sabarrrr.....


No comments: