Tuesday 3 June 2014

Selamat Pengantin Baru Aina

31 Mei 2014.
Hari tu ade 4 majlis kawen.
Yang dapat pegi 2 je.
Tu pun bahagi ngan hubby.
Dia pegi majlis kawan dia, 
aku ofkosla nk menghadirkan diri di majlis bff.

Aku penah post majlis tunang dia dulu.
Aina tunang
Tahun depan aku post kau dapat baby plop Na ek.
In Sha Allah...


Cantik sangat ko punya pelamin Na.
Ala2 fairy tales gitu.


Sebelum ko tanya aku cakap awal2la kau pon cantik gak.
Pakej skali ngn pelamin.


Bersama mcgie yg vogeh.


Juga Ujam vogeh dan togeh.
Sekuteri UMK yang berwibawa giteww..


Ujam, uteq, aina n mcgie.
Dan mek cewie qaseh.






Bersama ujam yang bizi.
Tak bersengke plop beliau dapat menghadirkan diri.
Tq ujam kerana sanggup memungut daku di rumah.
Perutku yang agak boroi.
Kenangan 8 bulan kandungan..ececece

Mcgie bersama anak-anak menakang.

Auwww.
Sangat bertatasusila na.
Tak sangka plop aku tgk mu dah kawin.
Jangan nakal-nakal na.
Zaman sudah berubah.
Jangan buli hubby na.

Princess Tutu.

Na aku ucapkan:
Selamat melayari alam rumah tangga.
Semoga bertambah kesopanan dan kesusilaanmu.
Banyakkan bersabar dengan suami,
dengan mertua, In Sha Allah kekal hingga ke syurga.
Aminnn...

No comments: