Tuesday, 1 October 2013

My Mini Powerbank

Ini semua salah bini Mat Yo!!!!
Eh...macam xde kaitan..muahaha
Ini semua salah Watson!!

Watson ni xsah kalau xjual barang kiut2.
Tujuan asal nak beli benda lain,
Tapi bila dah masuk terbeli benda lain
Haritu plan nak beli vitamin je..
  Tapi tak nampak macam vitamin pun...


Comel X?
Pleasela comel sebab dah terbeli.
Sampai ku xperasan dia punye kapasiti secoet je..
Adakah ini satu pembaziran?
Xkot, sebab kini ku xrisau lagi bila handphone 
ku mati secara tiba-tiba.
Xperlu bawak charger lagi di ofis.
Sebab aku kan dah macam esok lusa nak pencen, 
selalu lupa nk bawa balik charger yang dah bawak kat ofis.


Anytime, anywhere...
Anyone?...
Xboleh..korang nak kena pergi beli?
RM45 after less 30%.


Sekarang hari-hari i rajin pakai losyen.
sebab  kiut sangaattt.
RM1...
Ini semua salah Watson..


Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

Nur A.Z said...

comelnya powerbank tu! pink pulak tu!

qasehuteq said...

Sbb comel la jatuh hati..kalau ikutkan bkn guna sgt pun..hehe

embun suchi said...

ommmeii eh power bank dio... nok beli etak eh.

qasehuteq said...

Omei ke bim..jomla..aritu g kbmol xmasuk pun watson...klu tdk time tu misti kito sma2 bli..

embun suchi said...

itu la. kalu dok boleh togeder2.