Friday 4 October 2013

Hijrah Vivy Yusof

Alhamdulillah..
Nmpk kt insta hari ni vivy dh berhijrah.
Jumaat yg membawa makna.
Makin ramai blogger yg aku follow dh berhijrah.
Dulu Dr. Halina, pastu Ceera dan hari ni tau Vivy pula.

Tahniah Vivy....
Vivy buat keputusan yg tepat.
Aku bertambah2 suka kat vivy ni..
Dulu dh suka, sekarang lagi suka.
Suka dia sebab aku kagum dengan semangat dia kembangkan business Fashion Valet.

Aku mula stat baca blog vivy www.proudduck.com lepas tgk wedding dia kat raikan cinta astro ria.
Start dari situlah aku mula baca blog vivy.
Sape yg baca blog vivy mesti tahu vivy ni seorang yg sempoi, kelakar dan humble orgnye...
Erkkk...banyak sgt aku puji vivy ni, sbb aku teruja sgt dgn penghijrahan vivy... :)
Aku doakan semoga vivy istiqamah dgn keputusan yg dia buat, semoga Allah bukakan pintu rezeki, dan rumahtangga yang bahagia till jannah..
Aminnn :)...


Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: