Thursday 17 January 2013

Hada Labo

Genap setahun lebih baru habis sebotol.
Jangan tak percaya.
Aku start guna dalam bulan 7 tahun 2011 kot.
Bulan ni baru habis sebotol.
Jimat tak???Jimat tak????
Haruslah kan........


Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion

Sebotol dalam 170 ml.
Harga dalam RM40 lebeh kot.
Tak ingat plak.

Kesan pada muka aku yang aku buleh nampak

1. Kulit tak kering
2. Jerawat tak menyinggah 
3. Kulit tak hangus terbakar 
4. Muka berkilat giteww tapi bukan berminyak

Lain-lain efek macam makin putih ke takde pom.

Maybe sebab kulit aku yg dah sedia ehem2 macam mamak-mamak gitew kot...
haha kan mujur mengaku...

Aku pakai Hada Labo sebab nak kulit macam dia...


Boleh???

Haaaa........kan tak sama.
Yela aku sedar pakai 10 botol sekaligus pun memang takkan sama.
Tapi takpela tak sama 100% pun,
 0.01% pun jadikla....


No comments: